והרי התחזית להמשך החורף – מים חמים שלא נגמרים!

עפר גדנקן No Comments on והרי התחזית להמשך החורף – מים חמים שלא נגמרים!
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזג האוויר המתעתע בשבועות האחרונים יצר תהיות ומחשבות על המשכו של החורף במדינתנו. על פי סטטיסטיקות מטאורולוגיות, חודש פברואר נחשב לחודש הקר ביותר מחודשי החורף הקודמים לו. על אף שיורד בו פחות גשם, הטמפרטורות בחודש פברואר נמוכות באופן משמעותי.

בימים קרים אלו, קרני השמש אינן מספקות לחימום המים במערכת הסולארית, דבר הגורם לבוילר החשמלי לעבוד ללא הפסקה על מנת לספק מים חמים לכל המשפחה. אם במהלך החודשים האחרונים מצאתם עצמכם ללא מים חמים למקלחת או שבאמצע המקלחת המים "פתאום" הפכו לקרים, עדיין לא מאוחר ולסיפור הזה יכול להיות סוף טוב יותר.

שימוש במערכת חימום מים המופעלת בגז היודעת להסתנכרן עם דוד השמש בביתכם תשנה את כל מה שהכרתם עד היום. גם החורף שלכם יכול להראות אחרת עם מים חמים מיד וללא הגבלה, לא עוד המתנה ממושכת למקלחת ולא עוד מים קרים פתאום באמצע המקלחת. משפחות רבות אשר רכשו את מחמם המים מעידות כי הדבר שינה את חייהן וכי לא הבינו מדוע המתינו זמן כה רב עד לרכישתו.

גם לכם נמאס לדאוג, להתעצבן ולהיות מתוסכלים בנוגע למים חמים? זה הזמן להצטרף לעשרות אלפי המשפחות שהתקדמו לשימוש במחמם מים בגז ולשים את הדאגות הרחק מאחור.

מחמם המים של פזגז תוצרת Rinnai  יפן, הינו מחמם המים המתקדם והפופולארי בשוק ולא בכדי הוא מחמם המים הנמכר ביותר בישראל.

 



0 תגובות